Related Posts with Thumbnails

14 grudnia 2009

Pani Zima - wierszyk dla dzieci

Witam
Ponieważ właśnie spadł pierwszy śnieg myślę,
że pora na wierszyk o zimie.
To pierwsza napisana przeze mnie rymowanka na zadany temat.
Dzięki niej dowiedziałam się, że o wiele łatwiej pisać dowolnie,
niż składać słowa w konkretny kontekst.
Wydaje mi się, że nie wypadło tak źle ;)
Sami oceńcie i skomentujcie :)


Pani Zima

Oto nadchodzi Pani Zima
Różdżkę w chłodnych palcach trzyma
Wnet zaczaruje wszystko wkoło
Z wiatrem zatańczy wesoło

Dachy przystroi sopelkami
Mrozem zaskrzypi pod butami
W ślizgawki zmieni kałuże
Na szybach namaluje róże

Górkę okryje białym puchem
Urządzi śnieżną zawieruchę
Zabawy będzie co niemiara
Więc włączyć się do niej postaraj

Zjeżdżaj na saneczkach z górki
Rzucaj w niebo śnieżne kulki
Na łyżwach ślizgaj się do woli
Dokąd Pani Zima pozwoli


Pozdrawiam serdecznie
Zofia

Wszystkie publikowane w tym poście teksty są moją własnością
i nie wolno ich kopiować lub rozpowszechniać bez mojej zgody.

Brak komentarzy: