Related Posts with Thumbnails

14 marca 2010

Naprawa starych zdjęć

Witam
Zostałam poproszona o poprawienie jakości starego, wyblakłego zdjęcia.
Za pomocą technik użytych do poprawy fotek z wcześniejszego posta,
w miarę możliwości usunęłam rysy, plamy i inne zniszczenia.
Poprawiłam kontrast i trochę je przyciemniłam.
Następnie, tam gdzie się dało, uzupełniłam brakujące fragmenty zdjęcia - oczy, brody i policzki.
Najtrudniej było odtworzyć kobietę, w tym celu poprosiłam o jej dodatkowe zdjęcie.
Na koniec dodałam teksturę i kolor ukrywające szum, którego nie udało się usunąć.
Może nie wyszło idealnie, ale ostateczną opinię pozostawiam Wam - oglądającym :)






Kliknij na obrazek żeby powiększyć.


Pozdrawiam serdecznie
Zofia


Wszystkie publikowane w tym poście prace są mojego autorstwa,
obróbka i publikacja zdjęć nastąpiła za zgodą właścicielki.

Brak komentarzy: