Related Posts with Thumbnails

19 kwietnia 2010

Uratowane zdjęcie

Witam
Oto jedno ze zdjęć, które mi się nie udało, lampa nie błysnęła.
Moja siostra ze swoją córeczką wyszły na nim tak ładnie,
że szkoda było fotkę "wyrzucić".
Do "wyciągnięcia" i obróbki zdjęcia użyłam programu PhotoScape, który bardzo polecam.
Obsługa jest intuicyjna a licencja BEZPŁATNA:)
Można go bezpiecznie ściągnąć (razem ze spolszczeniem) z portalu dobreprogramy
lub ze strony producenta MOOII TECH.


Kliknij na obrazek żeby powiększyć.


Opis zaczerpnięty z portalu dobreprogramy:
"(...)Program oferuje takie funkcje jak ustawianie balansu bieli, dodawanie ramek, redukcja szumów, usuwania efektu czerwonych oczu, korekcji światła, zmiana rozdzielczości grafiki, wycinanie wskazanego fragmentu obrazu, filtry czy dodawanie balonów z opisami, tekstów i grafik. Photoscape został również wyposażony w narzędzie odpowiedzialne za masową edycję fotografii i zmianę nazw plików, przechwytywanie zdjęcia pulpitu, tworzenie animowanych grafik GIF, łączenie wielu zdjęć w jedne plik czy konwersję grafik RAW (K25, KDC, SR2, SRF) do formatu JPG."

Pozdrawiam serdecznie
Zofia

Wszystkie publikowane w tym poście zdjęcia są moją własnością
i nie wolno ich kopiować lub rozpowszechniać bez mojej zgody.

Brak komentarzy: